Gå til hovedindhold
Vælg område

Hvad ønsker du at kontakte os om?

Produktinfo og priser
Loginproblem eller oprettelse af adgang
Brugen af digitalt læremiddel
Teknisk problem på digitalt læremiddel
Få svar nu
Du har valgt: Levering

Vi har måske svaret herunder, så du slipper for at skulle skrive til os?

Ingen resultat

Hvor finder jeg den digitale vare, jeg har købt på alinea.dk?

minside kan du se hvilke digitale læremidler du har adgang til, samt gå direkte til et læremiddel. De læremidler du ser når du er logget ind, er alle de læremidler som skolen har abonnement på. Derudover kan du finde de forskellige digitale læremidler via deres portal sider:

Husk at du skal være logget ind med dit UNI-Login, og at du skal bruge UNI-Login til alle vores digitale læremidler. 

Vi vil gerne sende bøger retur, hvordan gør vi?

For at returnere en bestilling, skal I henvende jer til Kundeservice, enten på mail eller telefon, og oplyse fakturanummer, samt navn og mailadresse den person, der står for returforsendelsen. Hvis I henvender jer inden jeres 14 dages returret er udløbet, godkendes jeres returforsendelse og skolen modtager en returformular, der skal vedlægges. I står selv for returfragt. 

Hvis der ikke vedlægges en returformular, eller hvis varerne er beskadiget, afviser vores lager returforsendelsen og sender varerne tilbage for jeres regning.

Findes den Første Læsning til Android enheder?

På nuværende tidspunkt tilbydes Den Første Læsning ikke til Android enheder, eller andre smartphone enheder (også iPhones). Derimod understøttes der Chromebook, PC, Mac og iPad.
 

Hvad er et UNI-login?

Vi giver adgang til vores digitale læremidler via UNI-login. Når du har købt materialet, åbnes adgangen automatisk, og du og dine elever skal blot bruge jeres UNI-login til at logge på materialet.

UNI-Login er knyttet til institutionen via institutionsnummeret.

Du kan læse mere om UNI-Login på STIL's hjemmeside.

Hvor finder jeg den digitale vare, jeg har købt på alinea.dk?

minside kan du se hvilke digitale læremidler du har adgang til, samt gå direkte til et læremiddel. De læremidler du ser når du er logget ind, er alle de læremidler som skolen har abonnement på. Derudover kan du finde de forskellige digitale læremidler via deres portal sider:

Husk at du skal være logget ind med dit UNI-Login, og at du skal bruge UNI-Login til alle vores digitale læremidler. 

Ingen resultat

Jeg har fundet en indholdsmæssig fejl, hvem skal jeg melde det til?

Har du fundet en indholdsmæssig fejl (stavefejl, fejl i en opgave, fejl i facit m.m), så vil vi blive meget glade hvis du sender os en mail via denne kontaktformular. Husk at skrive præcist hvor du har fundet fejlen (evt. med screenshot). Så giver vi dig besked når fejlen er rettet.

Det er de forkerte lærere der står som administratorer på Dansklandskabet, eller jeg kan ikke administrere min klasse.

Det kan være at de forkerte lærere er registreret som administratorer på dansklandskabet, eller at vedkommende er stoppet på skolen. Kontakt os via denne kontaktformular -så kan vi hurtigt rette det. Husk at meddel hvilke lærere der skal administrere hvilke klasser.

Mine elever får ikke adgang til læseværkstederne, selvom de har optjent stjerner. Hvad skyldes det?

For at låse læseværkstederne op (bøgerne i bunden), kræver det at eleven har løst alle opgaverne i det forrige læseværksted. Det er ikke nok at tjene stjerner i spillene.
 

Jeg får en rød tekst med beskeden "forkert brugernavn eller password" ved forsøg på login.

Får du en login skærm frem med tre forskellige login muligheder, og en rød tekst derunder med beskeden "forkert brugernavn eller password", og er du 100% sikker på at dit brugernavn og password er korrekte, så beder vi dig om at ringe til os på 3369 4666 (09:00-15:00), eller skrive til os via denne kontaktformluar. Det er nemlig en synkroniserings fejl som vi kan løse hurtigt. Husk at meddele dit UNI-Login brugernavn.

Får du derimod samme besked men blot i det grå UNI-Login vindue, så skal du kontakte din lokale brugeradministrator. Så er der nemlig en fejl i dit password eller brugernavn.

Jeg har printet arbejdsark ud, men størrelsesforholdene passer ikke. Hvad jeg?

Når du henter arbejdsark ned til matematik fra f.eks. matematrix.alinea.dk, kan det være en fordel at gemme dem lokalt, f.eks. på skrivebordet. Når du derefter printer arbejdsarket, skal du være opmærksom på en indstilling; under "Tilpasning af sidestørrelse og sidehåndtering" skal du vælge "Faktisk størrelse". På denne måde vil printeren ikke ændre på størrelsen, og så vil størrelsesforholdene passe. Alt afhængig af hvilken PDF-læser og hvilken printer og styresystem man har, kan ordlyden være anderledes end den beskrevne. Der vil dog altid være en indstilling der svarer dertil.

Dette gælder kun i de arbejdsark hvor der skal måles, eller hvor det på anden måde er vigtigt at størrelsesforholdene passer 100%.

Vi har problemer med at printe tekster i Frøken Ignora. Hvad gør vi?

Sandsynligvis bruger i Chromebooks på jeres skole. Frøken Ignora applikationen understøtter desværre ikke Chromebooks. Vi anbefaler at i bruger Internet Explorer 11 eller Firefox. Hvis i bruger i Firefox, skal i muligvis slå Flash til i browseren, se her hvordan i gør. Bruger i Chrome på en PC, skal i ligeledes aktivere flash. Se her hvordan i gør det.

VI kan ikke åbne Den Første Læsning Trin 1 og 2 på Mac, hvad skyldes det?

På Mac kan Den Første Læsning trin 1 og 2 kun afvikles i Google Chrome.

Vi mangler en klasse, eller den forkerte klasse fremgår på et digitalt læremiddel

Det kan forekomme at der ikke er sket en fuld synkronisering mellem jeres skoles administrative systemer, STIL (Styrelsen for IT og Læring) og vores system. Det kan resultere i at:

  • elever der burde være rykket op er ikke er rykket op
  • klasser har gamle betegnelser
  • nye elever fremgår ikke
  • gamle elever fremgår

Kontakt os via formularen her. Så retter vi fejlen så hurtigt som muligt (normalt indenfor 1 arbejdsdag). Husk at skrive hvilke/n klasse/klasser du forventer at se, samt hvilken skole/institution du tilhører.

Når vi forsøger at logge på Den Første Læsning får vi kun en sort skærm?

Tilgår man Den Første Læsning Trin 1 eller 2, med en browser der ikke understøtter Unity Web Player, kan det resultere i en "sort skærm" med et Unity Player logo der ikke forsvinder, selvom man har installeret Unity Web Player. Dette vil typisk være tilfældet i Firefox browseren. For at løse dette anbefaler vi at i skifter til Internet Explorer 11, Edge, eller Google Chrome browseren. På Mac anbefales det at bruge Google Chrome browseren.
 

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Når vi logger ind på et læremiddel får vi en melding om at vi ikke har licens.

Hvis i får en melding om at der ikke er adgang, eller licens til et digitalt læremiddel, kan der være flere årsager.

Hvis man arbejder på mere end en skole, så skal i sørge for at der er logget ind med den skole eller afdeling, der har købt adgang. Er man logget ind med en forkert skole, så kan det løses ved at slette "cookies og cache" i browseren. Se her hvordan man gør det.

Derudover kan i på minside.alinea.dk altid se hvad jeres skole har adgang til, og gå direkte til login-siden for det digitale læremiddel. Er i stadig i tvivl om hvorfor i ikke får adgang, så ring til kundeservice på tlf. 3369 4666 (10-15 alle skoledage), eller skriv til os via kontakformularen.

Jeg kan ikke finde mine elever i Maximat -hvad gør jeg?

For at kunne se dine elever skal du først lave et hold til dem. Det kan du gøre her. Vælg først "Opret Hold" under holdfunktioner, og giv derefter holdet et navn og klik "Gem". Vælg derefter en klasse til venstre under "Vælg klasse". Markér de elever der skal være på holdet og klik "Tilføj". Holdet er nu oprettet, og du kan lægge forløb og læseplaner.

Jeg er lærer, men bliver logget ind som elev på Den Første Læsning

Er man lærer, men har tidligere været lærerstuderende på en institution der har haft abonnement til Den Første Læsning, kan det forårsage at man bliver logget ind som elev. Kontakt teknisk support her. Husk at oplyse dit UNI-Login brugernavn, så får vi hurtigt rettet det (normalt indenfor 24 timer).

Kan vi nulstille vores stjerner i Den Første Læsning spillene?

Ja, det er muligt at nulstille de stjerner elever og/eller lærere har opnået på Trin 0 og Trin 1. Opret en sag her, så nulstiller vi elevens stjerner. Husk at skrive UNI-Login brugernavn, og angiv hvilket trin stjernerne skal slettes på. Vær opmærksom på at dette nulstiller alle stjernerne, vi kan ikke slette stjerner fra enkelte dele af spillene.

Jeg kan ikke logge på mit digitale læremiddel, hvad gør jeg?

Hvis du prøver at logge ind med dit UNI-Login, men bliver nægtet adgang kan der være flere årsager. Følg trinene herunder:

  1. Tjek om din institution stadig har abonnement. Du kan tjekke dine abonnementer her, eller kontakte kundeservice.
  2. Er du tilknyttet flere institutioner, skal du sikre dig, at du har valgt den rigtige institution ved login.
  3. Bruger du en PC som andre også har brugt, er du måske stadig logget ind med en andens UNI-Login. Se punktet herunder.
  4. Slet 'cookies og cachelagret data' (gammel data) i din browser. Når du har gjort det, får du muligheden for at logge ind med et "rent" UNI-Login. Følg vejledningen her.
  5. Fejl ved login kan skyldes problemer med STIL's (Styrelsen for IT og Læring) UNI-Login tjeneste. Se STIL's driftsinformation her.
  6. Problemer med at logge ind kan også skyldes tekniske vanskeligheder med Alineas servere. I så fald kan du kontakte os på mail eller tlf, som anført her på siden. Vi vil, så vidt muligt, opdatere det enkelte læremiddel med driftsinfo.

Jeg bliver logget ind med en forkert bruger eller institution. Hvad gør jeg?

Hvis du bruger en computer som andre også bruger, er du måske stadig logget ind med den sidste persons UNI-Login. For at få lov til at logge på med dit eget, skal du tømme din browsers historik og cookies. Se hvordan du gør her.

Er dit UNI-Login tilknyttet flere institutioner, kan forklaringen også være, at du er logget ind med din sidst valgte institution. Følg da også ovenstående vejledning, for at kunne starte på en frisk, og vælge den rigtige institution.

Jeg får en fejl 400, når jeg forsøger at besøge et digitalt læremiddel, hvad betyder det?

Sandsynligvis er det et gammelt link du har fulgt og websiden er blevet slettet, eller har ændret adresse. Du må meget gerne melde fejlen til os her.

Det er de forkerte lærere der står som administratorer på Dansklandskabet, eller jeg kan ikke administrere min klasse.

Det kan være at de forkerte lærere er registreret som administratorer på dansklandskabet, eller at vedkommende er stoppet på skolen. Kontakt os via denne kontaktformular -så kan vi hurtigt rette det. Husk at meddel hvilke lærere der skal administrere hvilke klasser.

Jeg får en rød tekst med beskeden "forkert brugernavn eller password" ved forsøg på login.

Får du en login skærm frem med tre forskellige login muligheder, og en rød tekst derunder med beskeden "forkert brugernavn eller password", og er du 100% sikker på at dit brugernavn og password er korrekte, så beder vi dig om at ringe til os på 3369 4666 (09:00-15:00), eller skrive til os via denne kontaktformluar. Det er nemlig en synkroniserings fejl som vi kan løse hurtigt. Husk at meddele dit UNI-Login brugernavn.

Får du derimod samme besked men blot i det grå UNI-Login vindue, så skal du kontakte din lokale brugeradministrator. Så er der nemlig en fejl i dit password eller brugernavn.

Findes den Første Læsning til Android enheder?

På nuværende tidspunkt tilbydes Den Første Læsning ikke til Android enheder, eller andre smartphone enheder (også iPhones). Derimod understøttes der Chromebook, PC, Mac og iPad.
 

VI kan ikke åbne Den Første Læsning Trin 1 og 2 på Mac, hvad skyldes det?

På Mac kan Den Første Læsning trin 1 og 2 kun afvikles i Google Chrome.

Når vi forsøger at logge på Den Første Læsning får vi kun en sort skærm?

Tilgår man Den Første Læsning Trin 1 eller 2, med en browser der ikke understøtter Unity Web Player, kan det resultere i en "sort skærm" med et Unity Player logo der ikke forsvinder, selvom man har installeret Unity Web Player. Dette vil typisk være tilfældet i Firefox browseren. For at løse dette anbefaler vi at i skifter til Internet Explorer 11, Edge, eller Google Chrome browseren. På Mac anbefales det at bruge Google Chrome browseren.
 

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Når vi logger ind på et læremiddel får vi en melding om at vi ikke har licens.

Hvis i får en melding om at der ikke er adgang, eller licens til et digitalt læremiddel, kan der være flere årsager.

Hvis man arbejder på mere end en skole, så skal i sørge for at der er logget ind med den skole eller afdeling, der har købt adgang. Er man logget ind med en forkert skole, så kan det løses ved at slette "cookies og cache" i browseren. Se her hvordan man gør det.

Derudover kan i på minside.alinea.dk altid se hvad jeres skole har adgang til, og gå direkte til login-siden for det digitale læremiddel. Er i stadig i tvivl om hvorfor i ikke får adgang, så ring til kundeservice på tlf. 3369 4666 (10-15 alle skoledage), eller skriv til os via kontakformularen.

Jeg er lærer, men bliver logget ind som elev på Den Første Læsning

Er man lærer, men har tidligere været lærerstuderende på en institution der har haft abonnement til Den Første Læsning, kan det forårsage at man bliver logget ind som elev. Kontakt teknisk support her. Husk at oplyse dit UNI-Login brugernavn, så får vi hurtigt rettet det (normalt indenfor 24 timer).

Jeg kan ikke logge på mit digitale læremiddel, hvad gør jeg?

Hvis du prøver at logge ind med dit UNI-Login, men bliver nægtet adgang kan der være flere årsager. Følg trinene herunder:

  1. Tjek om din institution stadig har abonnement. Du kan tjekke dine abonnementer her, eller kontakte kundeservice.
  2. Er du tilknyttet flere institutioner, skal du sikre dig, at du har valgt den rigtige institution ved login.
  3. Bruger du en PC som andre også har brugt, er du måske stadig logget ind med en andens UNI-Login. Se punktet herunder.
  4. Slet 'cookies og cachelagret data' (gammel data) i din browser. Når du har gjort det, får du muligheden for at logge ind med et "rent" UNI-Login. Følg vejledningen her.
  5. Fejl ved login kan skyldes problemer med STIL's (Styrelsen for IT og Læring) UNI-Login tjeneste. Se STIL's driftsinformation her.
  6. Problemer med at logge ind kan også skyldes tekniske vanskeligheder med Alineas servere. I så fald kan du kontakte os på mail eller tlf, som anført her på siden. Vi vil, så vidt muligt, opdatere det enkelte læremiddel med driftsinfo.

Jeg bliver logget ind med en forkert bruger eller institution. Hvad gør jeg?

Hvis du bruger en computer som andre også bruger, er du måske stadig logget ind med den sidste persons UNI-Login. For at få lov til at logge på med dit eget, skal du tømme din browsers historik og cookies. Se hvordan du gør her.

Er dit UNI-Login tilknyttet flere institutioner, kan forklaringen også være, at du er logget ind med din sidst valgte institution. Følg da også ovenstående vejledning, for at kunne starte på en frisk, og vælge den rigtige institution.

Hvor finder jeg den digitale vare, jeg har købt på alinea.dk?

minside kan du se hvilke digitale læremidler du har adgang til, samt gå direkte til et læremiddel. De læremidler du ser når du er logget ind, er alle de læremidler som skolen har abonnement på. Derudover kan du finde de forskellige digitale læremidler via deres portal sider:

Husk at du skal være logget ind med dit UNI-Login, og at du skal bruge UNI-Login til alle vores digitale læremidler. 

Jeg har fundet en indholdsmæssig fejl, hvem skal jeg melde det til?

Har du fundet en indholdsmæssig fejl (stavefejl, fejl i en opgave, fejl i facit m.m), så vil vi blive meget glade hvis du sender os en mail via denne kontaktformular. Husk at skrive præcist hvor du har fundet fejlen (evt. med screenshot). Så giver vi dig besked når fejlen er rettet.

Det er de forkerte lærere der står som administratorer på Dansklandskabet, eller jeg kan ikke administrere min klasse.

Det kan være at de forkerte lærere er registreret som administratorer på dansklandskabet, eller at vedkommende er stoppet på skolen. Kontakt os via denne kontaktformular -så kan vi hurtigt rette det. Husk at meddel hvilke lærere der skal administrere hvilke klasser.

Mine elever får ikke adgang til læseværkstederne, selvom de har optjent stjerner. Hvad skyldes det?

For at låse læseværkstederne op (bøgerne i bunden), kræver det at eleven har løst alle opgaverne i det forrige læseværksted. Det er ikke nok at tjene stjerner i spillene.
 

Jeg kan ikke finde "skuffen" i iSkriv. Hvor er den?

Ud for de forskellige overskrifter i forløbene -f.eks. "Læringsmål" - er der en lille skuffe med et gråt håndtag. Se billedet nedenfor.iSkriv skuffe

Jeg har printet arbejdsark ud, men størrelsesforholdene passer ikke. Hvad jeg?

Når du henter arbejdsark ned til matematik fra f.eks. matematrix.alinea.dk, kan det være en fordel at gemme dem lokalt, f.eks. på skrivebordet. Når du derefter printer arbejdsarket, skal du være opmærksom på en indstilling; under "Tilpasning af sidestørrelse og sidehåndtering" skal du vælge "Faktisk størrelse". På denne måde vil printeren ikke ændre på størrelsen, og så vil størrelsesforholdene passe. Alt afhængig af hvilken PDF-læser og hvilken printer og styresystem man har, kan ordlyden være anderledes end den beskrevne. Der vil dog altid være en indstilling der svarer dertil.

Dette gælder kun i de arbejdsark hvor der skal måles, eller hvor det på anden måde er vigtigt at størrelsesforholdene passer 100%.

Hvor finder vi antal normalsider til et digitalt læremiddel?

Som udgangspunkt vil antal normalsider være angivet i den lærervejledning der hører til det pågældende system, som læremidlet er en del af. Hvis i ikke kan finde normalsider angivet i lærervejledningen, så kan i kontakte kundeservice på info@alinea.dk, eller på tlf. 3369 4666 alle skoledage 10:00-15:00.

Vi har problemer med at printe tekster i Frøken Ignora. Hvad gør vi?

Sandsynligvis bruger i Chromebooks på jeres skole. Frøken Ignora applikationen understøtter desværre ikke Chromebooks. Vi anbefaler at i bruger Internet Explorer 11 eller Firefox. Hvis i bruger i Firefox, skal i muligvis slå Flash til i browseren, se her hvordan i gør. Bruger i Chrome på en PC, skal i ligeledes aktivere flash. Se her hvordan i gør det.

Findes den Første Læsning til Android enheder?

På nuværende tidspunkt tilbydes Den Første Læsning ikke til Android enheder, eller andre smartphone enheder (også iPhones). Derimod understøttes der Chromebook, PC, Mac og iPad.
 

VI kan ikke åbne Den Første Læsning Trin 1 og 2 på Mac, hvad skyldes det?

På Mac kan Den Første Læsning trin 1 og 2 kun afvikles i Google Chrome.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Når vi logger ind på et læremiddel får vi en melding om at vi ikke har licens.

Hvis i får en melding om at der ikke er adgang, eller licens til et digitalt læremiddel, kan der være flere årsager.

Hvis man arbejder på mere end en skole, så skal i sørge for at der er logget ind med den skole eller afdeling, der har købt adgang. Er man logget ind med en forkert skole, så kan det løses ved at slette "cookies og cache" i browseren. Se her hvordan man gør det.

Derudover kan i på minside.alinea.dk altid se hvad jeres skole har adgang til, og gå direkte til login-siden for det digitale læremiddel. Er i stadig i tvivl om hvorfor i ikke får adgang, så ring til kundeservice på tlf. 3369 4666 (10-15 alle skoledage), eller skriv til os via kontakformularen.

Jeg kan ikke finde mine elever i Maximat -hvad gør jeg?

For at kunne se dine elever skal du først lave et hold til dem. Det kan du gøre her. Vælg først "Opret Hold" under holdfunktioner, og giv derefter holdet et navn og klik "Gem". Vælg derefter en klasse til venstre under "Vælg klasse". Markér de elever der skal være på holdet og klik "Tilføj". Holdet er nu oprettet, og du kan lægge forløb og læseplaner.

Jeg er lærer, men bliver logget ind som elev på Den Første Læsning

Er man lærer, men har tidligere været lærerstuderende på en institution der har haft abonnement til Den Første Læsning, kan det forårsage at man bliver logget ind som elev. Kontakt teknisk support her. Husk at oplyse dit UNI-Login brugernavn, så får vi hurtigt rettet det (normalt indenfor 24 timer).

Kan vi nulstille vores stjerner i Den Første Læsning spillene?

Ja, det er muligt at nulstille de stjerner elever og/eller lærere har opnået på Trin 0 og Trin 1. Opret en sag her, så nulstiller vi elevens stjerner. Husk at skrive UNI-Login brugernavn, og angiv hvilket trin stjernerne skal slettes på. Vær opmærksom på at dette nulstiller alle stjernerne, vi kan ikke slette stjerner fra enkelte dele af spillene.

Jeg bliver logget ind med en forkert bruger eller institution. Hvad gør jeg?

Hvis du bruger en computer som andre også bruger, er du måske stadig logget ind med den sidste persons UNI-Login. For at få lov til at logge på med dit eget, skal du tømme din browsers historik og cookies. Se hvordan du gør her.

Er dit UNI-Login tilknyttet flere institutioner, kan forklaringen også være, at du er logget ind med din sidst valgte institution. Følg da også ovenstående vejledning, for at kunne starte på en frisk, og vælge den rigtige institution.

Hvad er et UNI-login?

Vi giver adgang til vores digitale læremidler via UNI-login. Når du har købt materialet, åbnes adgangen automatisk, og du og dine elever skal blot bruge jeres UNI-login til at logge på materialet.

UNI-Login er knyttet til institutionen via institutionsnummeret.

Du kan læse mere om UNI-Login på STIL's hjemmeside.

Hvad er en portal?

En portal er en ny og enkel tilgang til Alineas digitale læremidler, som samler de stærkeste digitale læremidler inden for et fag. Her får du høj faglighed og skræddersyede læringsforløb, der tager udgangspunkt i fagenes indhold og didaktik. De digitale læremidler er udviklet på fagets og trinnets præmisser og opfylder alle dine behov inden for et givent fag; som grundsystem, træningsplatform, evalueringsplatform og ressourcebank – alt sammen samlet ét sted.

Du kan se alle vores portaler her.

Hvor finder jeg den digitale vare, jeg har købt på alinea.dk?

minside kan du se hvilke digitale læremidler du har adgang til, samt gå direkte til et læremiddel. De læremidler du ser når du er logget ind, er alle de læremidler som skolen har abonnement på. Derudover kan du finde de forskellige digitale læremidler via deres portal sider:

Husk at du skal være logget ind med dit UNI-Login, og at du skal bruge UNI-Login til alle vores digitale læremidler. 

Indtast din forespørgsel

Fortæl os hvad vi kan hjælpe med

Filer skal være mindre end 2 MB.
Tilladte filtyper: gif jpg png txt rtf html pdf doc docx odt ppt pptx odp xls xlsx ods xml